FANDOM

Loris Sibilo Loredan (LSL) - jeden z atagonistów serii. Były burmistrz Wenecji, jeden z najbardziej znanych weneckich arystkratów. Innym jego wcieleniem jest Kukulkan - Pierzasty Wąż, czczony przez Majów.

Wygląd

LSL to nieco starszy mężczyzna o prostych, szpakowatych włosach, pociągłej twarzy i oliwkowej cerze i zgniłozielonych oczach.

Pod postacią Kukulkana jest znacznie wyższy oraz posiada szyję i głowę węża z szerokimi ustami, dwoma dziurkami zamiast nosa oraz coś w rodzaju korony z piór na głowie. Chodzi ubrany w czarną tunikę.

Charakter

Zażywny i despotyczny pięćdziesięciolatek. Równie zły co Karkon, któremu z resztą pomagał. Został burmistrzem tylko dlatego, że mag podarował mu kopalnię złota. Po uspokojeniu opinii publicznej wszczął dchodzenie w sprawie zniknięcia Skrzydlatego Lwa. Zakazał stosowania i nauki alchemii oraz magii. Para się alchemią i okultyzmem. Pewnie mason. Jest pozbawionym skrupułów okrutnikiem. Stworzył Alchitaroty. Zginął podczas wybuchu na Łaskawej Wyspie, która była jego kryjówką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki